eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStosunek bankow do klienta - artykul we WPROSTRe: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
  • Data: 2004-01-08 18:21:50
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Użytkownik "Aleksander Piński" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:BC1F05BC.185A%a.pinski@wprost.pl...
    >
    > Moim zdaniem trochę niewłaściwe masz podejście do sprawy, ....
    > Serdecznie pozdrawiam - Robert

    Generalnie się z Tobą zgadzam. Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka jest
    nieubłagana.

    Nie oznacza to jednak, że nie nalezy pisać o jakości produktów bankowych. Podam
    przykład pierwszy z brzegu, tzw. Promocyjne Kredyty Mieszkaniowe (promocja
    polega na obniżce oprocentowania na jeden rok a potem - przez wiele, wiele lat -
    oprocentowanie jest zaporowe). Ludzie się na to nabierają, ponieważ reklama
    jest bardzo natarczywa i przekonująco. Inna sprawa - zaporowa prowizja dla
    małych przedsiębiorstw za wpłaty gotówkowe na własne konto (ostatnio
    wprowadziło ją PKOBP - tłumacząc to jakoby próbą zmniejszenia tłoku przy
    okienkach).

    Tego typu "usług bankowych" jest wiele i tutaj widzę miejsce dla prasy, która
    powinna rzeczowo obnażać taką działalność banków.

    Pozdrowienia Tensor1



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1