eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStracilem zaufanie do mBankuRe: Stracilem zaufanie do mBanku
  • Data: 2004-01-29 20:19:11
    Temat: Re: Stracilem zaufanie do mBanku
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >Wiara w jakiekowiek "filozofie" instytucji komercyjnych dowodzi skrajnej
    >naiwności - stąd pewnie tak gwałtowna reakcja różnych "zawiedzionych"

    Alez spoleczenstwo jest naiwne, naiwnoscia jest sadzic, ze jest inaczej. ;)
    Kazdy jest naiwny mniej lub bardziej, gdyby tak nie bylo wowczas nie oplacaloby
    sie w ogole niczego i nigdy reklamowac. Zatem nie ma sie co dziwic obecnej
    reakcji, jeszcze minimum z tydzien to potrwa (choc prawdopodobnie dluzej, a
    kolejna fala bedzie 15 lutego ;)), trzeba sie uzbroic w cierpliwosc, naprawde
    nie ma innej rady, zawsze znajdzie sie ktos kto sie dopiero o podwyzkach
    dowiedzial i wpadnie na pbb tylko po to, zeby napisac jak mu sie to nie podoba.

    >Zarzucanie kontrdyskutantom pracy w banku to już chyba tradycja ;-)) Wymyśl

    No jasne, to przeciez pierwsza mysl jaka sie nasuwa, wiec nie moglem jej w
    rozwazaniach ogolnych pominac, wlasnie dlatego ze jest taka "oczywista". ;)

    >coś lepszego. Poza tym nie trafiłeś zupełnie. Klient głosuje nogami a nie

    Oczywisicie i zaglosuje odplywem srodkow, ale...

    >tworzeniem kolejnych identycznych wątków na newsach dowodzi IMHO braku

    ...niektorzy w ten wlasnie sposob musza dac upust swojemu niezadowoleniu, chca
    sie podzielic swoim zmartwieniem z innymi, moze niektorzy maja nadzieje, ze
    bank o ich niezadowoleniu sie w ten sposob dowie, to tez calkiem normalna
    reakcja u wielu ludzi.

    >podstawowej wiedzy ekonomicznej + naiwnej wiary w różne marketingowe brednie
    >zwane "filozofią". Nie trzeba być pracownikiem żadnego banku, ani mieć

    Ale mBank byl do tej pory w relacjach ze swymi klientami rzeczywiscie czyms
    wyjatkowym, czyms czego nie bylo wczesniej, forum, mczaty, mRada itp. Wymagania
    klientow do pewnego stopnia cos znaczyly - to wlasnie m.in. dzieki naciskowi
    klientow powstaly niektore uslugi i produkty mbanku, przeciez na poczatku mbank
    nie mial byc bankiem podstawowym, a jedynie dodatkowym, tylko z ekontem i
    emaxem oraz z VE i z niczym wiecej.

    >wybujałego ego, żeby mieć dość kolejnych wątków o tym, jak to "zawiódł mnie
    >mbank" i "przeleję im na złośc po 1 groszu do VW".

    Jedyna rada to takich postow nie czytac i nie ustosunkowywac sie, bo wypowiedzi
    przeciwnikow takich dyskusji sa, bez obrazy, dosc dziecinne:
    "Skocz z mostu"
    "Idż wypłacz się mamusi."
    "targnij się na linę...",

    a nawet wulgarne:
    "SPIEPRZAJ DZIADU !!!".

    Czy dorosli i nienaiwni (w swoim mniemaniu) ludzie tak sie zachowuja na
    publicznym forum?

    >No owszem można sobie przesortować, tyle że wtedy mogą umknąć też dyskusje,

    Nie musisz sortowac automatycznie, gdy widzisz ze watek jest o biadoleniu to go
    nie czytasz, umknac cos zawsze moze, ale czy to naprawde taka wielka strata?
    Czy czytasz zawsze wszystkie posty jakie sie na pbb pojawia?

    >w których chciałoby sie wziąc udział. I dlaczego ma sie nie reagować na
    >nieliczenie się z innymi w postaci zakładania kolejnych wątków o tym samym?

    Mozna reagowac, ale merytorycznie. Odpowiedzi takie jak wyzej zacytowalem sa
    gorsze od biadolenia rozzalonych.

    dn

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1