eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStracilem zaufanie do mBankuRe: Stracilem zaufanie do mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.g
    azeta.pl!news.nask.pl!news-stoc.telia.net!217.209.241.210.MISMATCH!news-stod.te
    lia.net!telia.net!fi.sn.net!newsfeed2.fi.sn.net!newsfeed3.funet.fi!newsfeed1.fu
    net.fi!newsfeeds.funet.fi!news1.spb.su!image.surnet.ru!news-out1.nntp.be!propag
    ator4-cogent.newsfeed.com!propagator-sterling!news-in.nuthinbutnews.com!nsnmrro
    1-lo.nuria.telefonica-data.net!nsnmrro2-lo.nuria.telefonica-data.net!not-for-ma
    il
    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stracilem zaufanie do mBanku
    Date: Thu, 29 Jan 2004 22:03:03 +0100
    Organization: -
    Lines: 38
    Message-ID: <q...@4...com>
    References: <5...@n...onet.pl> <bv962p$hen$1@news.onet.pl>
    <p...@4...com> <bvbmm1$3vt$1@news.onet.pl>
    <a...@4...com> <bvbqmn$h2t$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 169.red-81-37-95.pooles.rima-tde.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nsnmrro2-gest.nuria.telefonica-data.net 1075410183 10853 81.37.95.169 (29
    Jan 2004 21:03:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...nuria.telefonica-data.net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Jan 2004 21:03:03 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:281538
    [ ukryj nagłówki ]

    >Normalną reakcją jest też wyrażenie niezadowolenia z powodu 50 wątku o tym
    >samym, bo każdy "misiek" jest dogłębnie przekonany, że to właśnie on
    >najładniej biadoli i ma najlepszy pomysł na "ukaranie" banku.

    Ale biadola na biadolenie "miskow" ciagle te same osoby, a "miski" sie
    pojawiaja ciagle nowe... Ta roznica zmienia zasadniczo geneze tych dwoch
    biadolen. :P Jak to wyglada gdy ta sama osoba po raz n-ty mowi wielce rzeczowe
    "spieprzaj dziadu"?
    A poza tym skad wiesz ile "miski" maja na koncie? Skoro robia duzo przelewow to
    raczej nie maja tylko paru tysiecy, a prawdopodobnie czesto wiecej.

    >Chyba raczej rynek wymusił a kliencki "lament" tylko dopomógł.

    A rynek to niby co jest? Plac targowy? ;) Nie. Klienci wlasnie. ;P

    >Przynajmniej są krótkie i skoro przyznajesz prawo innym do biadolenia, to

    Glupie stwierdzenia czesto sa krotkie. ;P

    >pozostali mają chyba prawo chociaż do krótkiego a treściwego "spieprzaj
    >dziadu" ;-))) .

    Tylko, ze ciagle to slychac od tych samych osob, ktore moglyby nie zagladac do
    watku o temacie "Stracilem zaufanie do mBanku" skoro im sie to narzekanie nie
    podoba.

    >Merytoryczną reakcją na takie "żale" może być tylko propozycja:
    >
    >a.) wypłakania się mamusi
    >b.)skoczenia z mostu
    >c.)targnięcia sie na linę
    >d.) spieprzania (w przypadku dziada ;-)))
    >
    >To tyle. Dla mnie EOT.

    Wprowadzasz nowe znaczenie slowa merytoryczny, moje gratulacje. ;)

    dn

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1