    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stracilem zaufanie do mBanku
    Date: Thu, 29 Jan 2004 22:17:06 +0100
    Sender: g...@o...pl@dial-4514.wroclaw.dialog.net.pl

    > Ale biadola na biadolenie "miskow" ciagle te same osoby, a "miski" sie
    > pojawiaja ciagle nowe...

    Ja wytrzymałam dośc długo. 50 "misiek" wyczerpał moją cierpliwość.
    Zwłaszcza, że misiek ma wszystko w d.... i zamiast pisać nadal w jednym
    wątku zakłada kolejny. Ale "miskowi" broń Boże uwagi zwrócić nie można,
    prawda ;-)))) ?

    > A rynek to niby co jest? Plac targowy? ;) Nie. Klienci wlasnie. ;P

    Taaaaak - i co? Głosowanie w mbanku robili nad propozycjami klientów? Czy
    też raczej popatrzyli na oferty innych banków i policzyli ile nowe produkty
    mogą dać zarobku?

    > Glupie stwierdzenia czesto sa krotkie. ;P

    Słowo "lapidarny" nie oznacza "głupi". Chyba Ci się kartki w słowniku
    skleiły - lepiej sprawdź, bo popełnisz kolejne "kwiatki".

    > Tylko, ze ciagle to slychac od tych samych osob, ktore moglyby nie
    zagladac do
    > watku o temacie "Stracilem zaufanie do mBanku" skoro im sie to narzekanie
    nie
    > podoba.

    Nie wiem jak inni, ale akurat niekoniecznie potrzebuję Twoich rad (pewnie
    jedynie słusznych, co?). Jak Ci się nie podoba "spieprzaj dziadu" w
    odpowiedzi na biadolenie, to nie czytaj. Zastosuj sie do swoich cennych rad
    po prostu ;-) .

    > Wprowadzasz nowe znaczenie slowa merytoryczny, moje gratulacje. ;)

    Słowo "meritum" jest chyba Ci obce?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn