    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Straszne tąpnięcie na giełdzie w sierpniu/wrześniu 2009 [Lepper w
    TVN24]
    Date: Sun, 14 Jun 2009 22:01:14 +0200
    Sender: a...@p...xdsl.centertel.pl

    " Skiba" <s...@W...gazeta.pl> pisze:

    > Właśnie w TVN24 Lepper powiedział, że wg analityków
    > w sierpniu, a najdalej we wrześniu nastapi potężne tąpnięcie na giełdzie.
    > Najwięcej stracą na tym mali ciułacze, często dorobek życia...

    Ja mogę uznać Leppera za specjalistę od polityki (bo stworzenie partii
    która przekroczyła 5% niewielu się w Polsce udało) ale specjalistą od
    giełdy to on nie jest nawet gdy cytuje/przekazuję opinię wyrażoną przez
    kilku poważnych ekonomistów.

    To co on "zacytował" dla mnie jest jednym z kilku "bazowych" scenariuszy
    rozwoju sytuacji.

    URL(s):
    http://voxeu.org/index.php?q=node/3421
    A Tale of Two Depressions ; Barry Eichengreen & Kevin H. O'Rourke
    This is an update of the authors' 6 April 2009 column comparing
    today's global crisis to the Great Depression. World industrial
    production, trade, and stock markets are diving faster now than during
    1929-30. Fortunately, the policy response to date is much better. The
    update shows that trade and stock markets have shown some improvement
    without reversing the overall conclusion -- today's crisis is at least
    as bad as the Great Depression.

    --
    (A ja) jestem Diogenes, pies.
    Opis: Reakcja na słowa "Jestem Aleksander, Wielki Król"