  • 1. Data: 2009-06-14 19:40:47
    Temat: Straszne tąpnięcie na giełdzie
    Od: " Skiba" <s...@W...gazeta.pl>

    Właśnie w TVN24 Lepper powiedział, że wg analityków
    w sierpniu, a najdalej we wrześniu nastapi potężne tąpnięcie na giełdzie.
    Najwięcej stracą na tym mali ciułacze, często dorobek życia...

  • 2. Data: 2009-06-14 19:45:15
    Temat: Re: Straszne tąpnięcie na giełdzie
    Od: "silvestre" <s...@g...pl>

    Użytkownik " Skiba" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie w TVN24 Lepper powiedział, że wg analityków
    > w sierpniu, a najdalej we wrześniu nastapi potężne tąpnięcie na giełdzie.
    > Najwięcej stracą na tym mali ciułacze, często dorobek życia...

    a to nie powinien być news podany jakieś 2 lata temu? ;-)

    pzdr
    silv

  • 3. Data: 2009-06-14 20:01:14
    Temat: Re: Straszne tąpnięcie na giełdzie w sierpniu/wrześniu 2009 [Lepper w TVN24]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    " Skiba" <s...@W...gazeta.pl> pisze:

    > Właśnie w TVN24 Lepper powiedział, że wg analityków
    > w sierpniu, a najdalej we wrześniu nastapi potężne tąpnięcie na giełdzie.
    > Najwięcej stracą na tym mali ciułacze, często dorobek życia...

    Ja mogę uznać Leppera za specjalistę od polityki (bo stworzenie partii
    która przekroczyła 5% niewielu się w Polsce udało) ale specjalistą od
    giełdy to on nie jest nawet gdy cytuje/przekazuję opinię wyrażoną przez
    kilku poważnych ekonomistów.

    To co on "zacytował" dla mnie jest jednym z kilku "bazowych" scenariuszy
    rozwoju sytuacji.

    URL(s):
    http://voxeu.org/index.php?q=node/3421
    A Tale of Two Depressions ; Barry Eichengreen & Kevin H. O'Rourke
    This is an update of the authors' 6 April 2009 column comparing
    today's global crisis to the Great Depression. World industrial
    production, trade, and stock markets are diving faster now than during
    1929-30. Fortunately, the policy response to date is much better. The
    update shows that trade and stock markets have shown some improvement
    without reversing the overall conclusion -- today's crisis is at least
    as bad as the Great Depression.

    --
    (A ja) jestem Diogenes, pies.
    Opis: Reakcja na słowa "Jestem Aleksander, Wielki Król"

  • 4. Data: 2009-06-14 20:18:34
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    > w sierpniu, a najdalej we wrześniu nastapi potężne tąpnięcie na giełdzie.
    > Najwięcej stracą na tym mali ciułacze, często dorobek życia...

    Dokładniej powiedział o tąpnieciu kryzysowym, w gospodarce.
    W tym kontekście że ludziki potraca pieniądze; zrozumiałem jakby sugerował
    upadki banków albo ostry impuls inflacyjny.
    I że bogaci sobie poradzą, bo odrobią na giełdzie która odbije.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-06-15 18:32:57
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Skiba pisze:
    > Właśnie w TVN24 Lepper powiedział, że wg analityków
    > w sierpniu, a najdalej we wrześniu nastapi potężne tąpnięcie na giełdzie.
    > Najwięcej stracą na tym mali ciułacze, często dorobek życia...

    Chyba Lepper miał rację :)

    Więcej takich analityków!

    J.

  • 6. Data: 2009-06-15 18:34:08
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Skiba pisze:
    > Właśnie w TVN24 Lepper powiedział, że wg analityków
    > w sierpniu, a najdalej we wrześniu nastapi potężne tąpnięcie na giełdzie.
    > Najwięcej stracą na tym mali ciułacze, często dorobek życia...

    Haha! Lepper cicha woda!
    Kto by pomyślał :)

    J.