  • Data: 2012-02-03 19:24:00
    Temat: Re: Straty, straty, straty...
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jghb12$7lb$1@inews.gazeta.pl...

    > Od 16 lutego br. mam być ponoć w mBanku.
    > To kolejne pieniądze tracone -- prawie nigdzie nie
    > dzwoniłem (co ja? -- Quasimodo na dzwonnicy?) a płaciłem
    > Erze temobilnej nie mniej niż zł. 19,15 za każdy miesiąc...

    Eneuelu, Eneuelu ... BOLEJE nad twoja rozrzutnoscia :(
    wzialbys sobie fresza w playu, doladowanie za fajf i karta wazna przez rok.
    Przy twoich zamilowaniach, dalbys sie wygadac
    wszelkim marketingowcom i nazbieralbys minut
    na swoje okazjonalne dzwonienie - LOL
    / 1min za 2 przychodzace z obcej sieci/

    > Ilościowo. :) A co to znaczy? Kwotowo? Czyli ile?

    60 bezgot. / rok = amnestia za wznowienie ;)

    > A mnie z trudem wygospodarował kiedyś 150 wiśni.

    Teraz jest bardziej szkodry do 200 wisni dorzuca talzena punktow ;P

    > A miałeś z nimi trudności jakiekolwiek?

    Nie i dlatego nie neguje.

    > Do kobiet przy kasie -- słyszałem, ze takie są najlepsze...

    Zakladam ze tylko te, ktore sa sklonne sie dzielic :D