  • Data: 2012-02-03 19:37:26
    Temat: Re: Straty, straty, straty...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jghc8g$93u$...@n...news.atman.pl

    > Eneuelu, Eneuelu ... BOLEJE nad twoja rozrzutnoscia :(
    > wzialbys sobie fresza w playu, doladowanie za fajf i karta wazna przez rok.
    > Przy twoich zamilowaniach, dalbys sie wygadac
    > wszelkim marketingowcom i nazbieralbys minut
    > na swoje okazjonalne dzwonienie - LOL
    > / 1min za 2 przychodzace z obcej sieci/

    To wiele bym nie miał -- może z 5 minut rocznie. :)
    Inna sprawa, że dla mnie to też wiele. :)
    (czy raczej by było wiele, gdyby nie to, że niemal
    każda rozmowa rozpoczyna się od opowieści o trosce
    i td. oraz pytania, o zgodę na nagrywanie)

    > 60 bezgot. / rok = amnestia za wznowienie ;)

    60 czego? Razy? Bo jeśli 60 razy -- to nie ilościowo a raczej liczbowo. :)

    > Teraz jest bardziej szkodry do 200 wisni dorzuca talzena punktow ;P

    Punktów to może dał mi i kilka tysięcy -- ale po co mi one? :)
    nawet tych nie chcę, które mi policjanci dają. ;)

    > Nie i dlatego nie neguje.

    Myślę, że nie -- bo trzeba być zdolnym, aby z nimi mieć jakiekolwiek problemy. :)

    > Zakladam ze tylko te, ktore sa sklonne sie dzielic :D

    Dzielić? Chyba mnożyć?... Chcesz iść pod prąd Bożych rozkazów?
    Bóg nakazuje rozmnażanie się. Wprawdzie Kościół mówi o potrzebie
    podążania pod prąd, ale ja jakoś wolę te kobiety, które chcą się
    mnożyć, nie dzielić. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'