  • Data: 2007-04-14 17:55:51
    Temat: Re: Strony banków
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Apr 2007 14:03:26 +0200, badzio
    <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote:

    >Do komentowania? A czemu nie? Ja tez mam prawo komentowac jesli szef
    >zamiast dac mi podwyzke, kupi sobie nowy samochod. Wolny kraj, wolnosc
    >slowa itp

    A niby dlaczego miałby dać Ci podwyżkę zamiast kupić sobie nowy
    samochód? Jeśli uważasz, że zarabiasz za mało, to może czas na zmianę
    etatu na własne przedsiębiorstwo?
    Pewnie niełatwo wyliczyc ile warte jest jego ryzyko gospodarcze, ale
    istotą pracy na etacie jest właśnie to: stabilność, ale i brak
    możliwości korzystania (lub przynajmniej proporcjonalnego korzystania)
    z rosnących zysków przedsiębiorstwa.

    I żeby nie było całkiem off-topic: możesz złożyć pieniądze na lokacie
    w banku na np. 4,5%, ale przecież nie możesz oczekiwać, że jeśli bank
    zarobi nimi np. 20%, to Ci da więcej niż umówiony procent.
    --
    Jarek Andrzejewski