  • Data: 2010-04-21 09:35:42
    Temat: Re: Strzały ...
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    SlawcioD wrote:

    > przeciez to lotnisko wojskowe - to kogo mialbys sie spodziewac jako
    > pierwszych? grabazy? a moze łudzkie pogotowie?
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    tak czy siak, nie rokuje to dobrze przyjazni polsko-radzieckiej(tfu)
    rosyjskiej jesli sie pisze
    z powazna mina, ze potomkini Luny Brystygierowej oprawia polskie trupy a
    moskale w naturalnym
    odruchu wpojonym im przez lata sluzby, siegaja po nagana by zaprowadzic
    wsrod swojego motlochu porzadek.

    A juz najwiekszy mam zal, ze pozostaje na tej grupie niedoceniony jako
    Poeta.
    A przeciez tak sie wysililem:
    http://groups.google.com/group/soc.culture.polish/br
    owse_thread/thread/badd1f9cea433662#