  • Data: 2012-06-10 12:26:02
    Temat: Re: Subkonto dla operacji bezpinowych
    Od: Piotr <s...@m...mil> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-10 07:31, Miernik pisze:
    > A nie ma jakiejś opcji by stale unieszkodliwić to RFID na karcie, nie
    > wiem - elektromagnes, mikrofalówka? Bo mi to do niczego się nie
    > przydaje a tylko kłopot.

    Zupełnie przypadkiem unieszkodliwiłem RFID w karcie. Wystarczyło lekko
    zgiąć kartę w miejscu gdzie znajdują się styki, coś chrupnęło i od tego
    czasu RFID nie działa ;) W zwykłych czytnikach nie ma problemów (fakt że
    płacę nią tylko 2 -3 razy w miesiącu, żeby mi w Getinie prowizji za
    konto nie policzyli).

    pozdrawiam