  • Data: 2009-02-18 19:12:57
    Temat: Re: Sukces polskiej interwencji ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Sławomir Mateuszczyk" gnhasc$e16$...@i...gazeta.pl

    > To jednak sprzedają ? Bo obstawiałem, że to była tylko interwencja werbalna :)

    Nie na Lenina, lecz na Rewolucji, nie na samochody, lecz na rowery i nie rozdają
    tych talonów, ale je podrabiają. ;)

    Podało chyba jakieś białostockie radio za RMF FM.
    A ponoć do wyprzedania było aż 3.2 miliarda euro i nie wszystko :) rzucono naraz.
    (po co robić panikę na rynku?)
    I słusznie. Jakby rzucili w jednej transzy, euro by się zachwiał, Polacy by wpadli
    w panikę i by zaczęli wyprzedaż zaskórniaków eurowych... Euro by spadł w mgnieniu
    oka na łeb i na szyję... Za euro poleciałby rzecz jasna i dolar, i franek kimono...
    Nie... szwajcarski franek... ;) A tak... Jutro rząd będzie mógł rzucić kolejny
    ochłap po słusznym kursie. :)

    Dobrze, że stopy :) poszły sobie w dół -- Polacy chętniej będą pozbywali się
    złotówki...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'