  • Data: 2009-03-15 04:05:00
    Temat: Re: Super okazyjny kredyt na 52 lata
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik "kb" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chcesz mi wmówić, że różnica pomiędzy realnym kosztem kredytu, a realnym
    > zyskiem z lokaty na przestrzeni 30 lat, to pół procenta?
    > ROTFL!
    > :-D

    Nie - ja mowie ze czasem jest to -1, czasem +1% - ale zawsze jest to
    wartosc zblizona do 0 - przyjalem -0,5. Nie mowie ze na tym zarobisz -
    ale potraktuj ta strate jako dodatkowe ubezpieczenie (zamiast
    ubezpieczenia od utraty pracy masz ten koszt - tutaj przynajmniej wiesz
    za co placic i jest to skuteczne)\