    From: "yale" <b...@s...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Supermarket FI (mbank) - koszty używania ?
    Date: Sat, 30 Sep 2006 10:35:22 +0200

    > No, nie do końca. Zapłaci - jak każdy inny - koszty zarządzania właściwe
    > dla danego FI, które są wliczane w codzienną wycenę jednostek (nie widać
    > tej opłaty - prezentowane wyceny już zawierają wspomniane koszty
    > zarządzania).

    Oczywiście nie ma nic za darmo. Ale domyślam się, że autorowi chodziło czy
    jeżeli zainwestuje np. xxx zł, przez okres akumulacji zarobi np yyy zł to
    ile dostanie "na czysto" do ręki? Moja odpowiedź to -> yyy/(1.19) zł. I
    żadne inne opłaty nie dochodzą do sumarycznego rachunku.

    Oczywiście umieszczone informacje o prowizjach są waznymi informacjami ale i
    tak należy się kierować raczej stopą zwrotu w historycznym przedziale czasu
    niż tym czy FI ma wysokie koszta obsługi bo może w zamian oferuje wyższą
    efektywność?