eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwŚwinska grypa nas nie imała-SUKCES PO lski i ministra zdrowia › Re: Świnska grypa nas nie imała-SUKCES PO lski i ministra zdrowia
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Świnska grypa nas nie imała-SUKCES PO lski i ministra zdrowia
    Date: Thu, 12 Aug 2010 12:14:03 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    PIS-walnę w te bakterie i nie bedzie pandemii.

    Na tym forum juz chyba nie wolno PISać inaczej?

    PO tym komunikacie o 3 czy 4 przypadkach choroby nie można mówic o
    zagrożeniu...to przemysł farmaceutyczny szykuje nowe bajki dla durnych krajów
    UE i dla Stanów, dla odciagniecia uwagi od rzeczy ważniejszych.

    Ty D. masz głowe na karku, wiec nie POddawaj sie tej smiesznocie. PISac mozesz
    bo Ciebie to też bawi, mnie też.

    Zobacz jaka jest teraz znowu groxna gruźlicas na swiecie a my ja olalismy,
    mamy ja w D. Sorry, to nie jest wycieczka osobista..hehe

    kroovka

    > Nie ciesz sie tak. WHO wlasnie oglosila, ze na swiecie zaczyna szalec
    > Goraczka Zachodniego Nilu i to nie zart. Jesienia bedzie ladowania gawiedzi
    > ciag dalszy.
    >
    > http://www.rynekzdrowia.pl/Uslugi-medyczne/Goraczka-
    Zachodniego-Nilu-
    przyszla-do-USA-z-Grecji,100678,8.html