  • Data: 2008-04-03 11:02:05
    Temat: Re: Swissquote.ch
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Keytrade tez o to mnie pytał, to chyba standard. Wiesz, bycie politykiem
    > to wysokie prawdopodobieństwo, że środki będą pochodziły z łapówek lub
    > poważniejszych przestępstw, a żaden bank nie chce nieświadomie narażać
    > się na zarzut prania środków.

    To była również moja pierwsza myśl. Ale nie chce mi się wierzyć, że to
    powód zadawania tego pytania przez szwajcarski bank. Szacowna helwecka
    instytucja finansowa taktuje swoich prestiżowych klientów jako
    potencjalnych skorumpowanych złodziei?

    Mam kilka pomysłów ale to tylko gdybanie, może ktoś zorientowany się
    wypowie?

    Sebastian