-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!news.e-wro.pl!not-
for-mail
From: LR <u...@h...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Swojska atmosfera
Date: Sun, 26 Mar 2006 21:18:21 +0200
Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
Lines: 33
Message-ID: <e06pdn$972$1@atena.e-wro.net>
References: <do3ihs$52i$1@news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-135-68-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atena.e-wro.net 1143400695 9442 82.143.135.68 (26 Mar 2006 19:18:15 GMT)
X-Complaints-To: a...@e...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Mar 2006 19:18:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
In-Reply-To: <do3ihs$52i$1@news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:381446
[ ukryj nagłówki ]Wojtek A..K. napisał(a):
> Proszę o Wasze obserwacje na temat zwracania się pracowników banków do
> klienta.
> Bardzo często w rozmowie z pracownikiem, osobistą lub via bankolinię
> zdaża się, że zwracają się do mnie używając formy: "Panie Wojciechu", lub
> "Panie Wojtku".
> Dodam, że z pewnością nie wyglądam na nastolatka lub studenta.
> Z godnością nawet noszę na głowie pojawiający się szron :-)).
> Zawsze mnie korciło, ale jeszcze tego nie zrobiłem, spytać, czy taka forma
> bierze się
> z własnej inwencji pracowników czy też wynika z przebytych szkoleń??
> Dodam, że w jednym przypadku, gdy akurat tak się zdarzyło,
> że pracownik banku był moim petentem to też byłem tytuoany: "Panie Wojtku".
> Zaznaczam, że nie jestem osobą, która się czepia drobnostek,
> no chyba że właśnie ten post jest objawem pojawiającej się starczej
> zrzędliwości :-))
>
> Pan Wojtek
>
Czesc,
Wedlug mnie, to jest jakas technika sprzedazy. Mialem podobne wrazenia w
firmie, w ktorej kiedys pracowalem. Gdy kontaktowalem sie z klientami,
to zawsze bylo per pan/pani (bo jak sie odezwac inaczej do nieznajomego)
ale gdy ze mna kontaktowal sie ktos, kto chcial mi cos sprzedac, to
niemal natychmiast przechodzil wlasnie na te forme "panie Lukaszu". Tez
mnie to zastanawialo i tak mysle, ze widocznie musi to byc skuteczne,
skoro tak wielu handlowcow to stosuje.
Aa np. w mBanku tez sie z tym spotkalem :)
Pozdrawiam,
Lukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.06 08:08 Huckleberry
Najnowsze wątki z tej grupy
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?