eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSwojska atmosferaRe: Swojska atmosfera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!news.e-wro.pl!not-
    for-mail
    From: LR <u...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Swojska atmosfera
    Date: Sun, 26 Mar 2006 21:18:21 +0200
    Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
    Lines: 33
    Message-ID: <e06pdn$972$1@atena.e-wro.net>
    References: <do3ihs$52i$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-135-68-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1143400695 9442 82.143.135.68 (26 Mar 2006 19:18:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Mar 2006 19:18:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    In-Reply-To: <do3ihs$52i$1@news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:381446
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojtek A..K. napisał(a):
    > Proszę o Wasze obserwacje na temat zwracania się pracowników banków do
    > klienta.
    > Bardzo często w rozmowie z pracownikiem, osobistą lub via bankolinię
    > zdaża się, że zwracają się do mnie używając formy: "Panie Wojciechu", lub
    > "Panie Wojtku".
    > Dodam, że z pewnością nie wyglądam na nastolatka lub studenta.
    > Z godnością nawet noszę na głowie pojawiający się szron :-)).
    > Zawsze mnie korciło, ale jeszcze tego nie zrobiłem, spytać, czy taka forma
    > bierze się
    > z własnej inwencji pracowników czy też wynika z przebytych szkoleń??
    > Dodam, że w jednym przypadku, gdy akurat tak się zdarzyło,
    > że pracownik banku był moim petentem to też byłem tytuoany: "Panie Wojtku".
    > Zaznaczam, że nie jestem osobą, która się czepia drobnostek,
    > no chyba że właśnie ten post jest objawem pojawiającej się starczej
    > zrzędliwości :-))
    >
    > Pan Wojtek
    >
    Czesc,

    Wedlug mnie, to jest jakas technika sprzedazy. Mialem podobne wrazenia w
    firmie, w ktorej kiedys pracowalem. Gdy kontaktowalem sie z klientami,
    to zawsze bylo per pan/pani (bo jak sie odezwac inaczej do nieznajomego)
    ale gdy ze mna kontaktowal sie ktos, kto chcial mi cos sprzedac, to
    niemal natychmiast przechodzil wlasnie na te forme "panie Lukaszu". Tez
    mnie to zastanawialo i tak mysle, ze widocznie musi to byc skuteczne,
    skoro tak wielu handlowcow to stosuje.
    Aa np. w mBanku tez sie z tym spotkalem :)


    Pozdrawiam,
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1