    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Swołocz, czyli "Wyższa Kultura"
    Date: Fri, 07 Jun 2013 21:16:04 +0200

    W dniu 2013-06-07 21:03, osa pisze:

    > Były jasno określone. W regulaminie była kiedyś (i pewnie jest)
    > informacja:

    Za dzień zawarcia Umowy przyjmuje się dzień uznania Rachunku

    iLokata zakładana jest z oprocentowaniem wskazanym w Tabeli
    Oprocentowania obowiązującej w dniu zawarcia umowy.

    W przypadku wycofania określonego wariantu Rachunku z oferty Banku,
    jeśli rachunek zostanie uznany po upływie 3 dni od złożenia przez
    Klienta oświadczenia woli, o którym mowa w ust. 3., Bank ma prawo
    odmówić zawarcia Umowy. W takim wypadku Bank zwraca kwotę przelewu na
    rachunek, z którego zostało dokonane zasilenie rachunku.

    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulamin_ilokaty.pdf

    Więc wszystko odbyło się zgodnie z regulaminem. A że dowodzi on tego, że
    klienta mają w... głębokim poważaniu to chyba wiadomo nie od dziś.
    Widać, że wysyłając nawet następnego dnia nie mamy gwarancji, że
    oprocentowanie będzie takie, na jakie się umówiliśmy dzień wcześniej.