eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSwołocz, czyli "Wyższa Kultura" › Re: Swołocz, czyli "Wyższa Kultura"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Swołocz, czyli "Wyższa Kultura"
    Date: Sun, 9 Jun 2013 16:07:03 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <kp2977$o8j$3@node1.news.atman.pl>
    References: <koqptt$njt$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <kot71c$302$1@node2.news.atman.pl> <kotag0$vs5$5@dont-email.me>
    <kotb80$vs5$6@dont-email.me> <koug41$7pj$4@node2.news.atman.pl>
    <koukpg$dlr$1@node2.news.atman.pl> <kourk0$s9e$1@dont-email.me>
    <kovl0i$5ad$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-65-9-100.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1370794023 24851 89.65.9.100 (9 Jun 2013 16:07:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Jun 2013 16:07:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.136 (I'm far too busy being delicious; GIT 926a150
    git://git.gnome.org/pan2)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:592357
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 08 Jun 2013 18:08:49 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Ba, a nawet podają kolejne przykłady karygodnego bur... eeee...
    > bałaganu w tym domu obłąkanych, zwanym nie wiadomo dlaczego Alior Bank.
    > http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Dlaczego-bank-przy
    pomina-
    urzad,wid,15703328,wiadomosc.html
    > W skrócie: klient zadłużył się na 16,60 zł. Dostał wezwanie od Alior
    > Bank, kosztujące jedyne 40 zł. Oczywiście z groźbami typu wpisanie do
    > BIG, BIP, CIA, NSA, CBA, ABC. Aha, te 16,60 zł wynikało z błędu w
    > systemie banku :-)

    Ja miałem reklamację kartową w Synku. Po 30 dniach roboczych nic, więc
    dzwonię. Okazało się że muszę jeszcze jakiś papier dorzucić do "akt'.
    Złożyłem skargę do KNF na ten ich 'proces reklamacji'. Co mi odpisali? Że
    nie mogli nic zrobić, bo nie złożyłem kompletu dokumentów. To moja wina,
    że nie wypełniłem dokumentu, który oni posiadają i nie ma o nim nic w
    regulaminie, FAQ, pomocy etc ani też nie znajdzie go na stronie banku. Na
    koniec podsumowanie "mamy nadzieję że powyższe wyjaśnienia wystarczą" :)

    Na szczęście z synkiem za niecały tydzień romans się kończy, niestety z
    tatą będę musiał się jeszcze męczyć ale jako, że służy tylko do przelewów
    to nie ma tragedii.



    --
    xbartx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1