  • Data: 2010-08-02 12:35:03
    Temat: Re: Sygma Bank Real Załóż Kartę i złap 2000 punktów PAYBACK
    Od: koala <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Małe uzupełnienie

    > - jako alternatywę wciskają podgląd przez internet na te wyciągi. Można sobie
    > ściągnąc stamtąd wyciąg w PDF. Jest to jedyna usługa oferowana w ich
    > 'bankowości internetowej' Ops, zapomniałem, że można sobie jeszcze zmienić
    > hasło do logowania ;))

    Co jakiś czas zmusza do zmiany tegoż hasła - jakby co najmniej nie
    wiadomo co udostępniali...
    Wszystko w kretyńskiej flaszowej obudowie...ładuje się to strasznie długo.

    Jednym słowem ich "bankowość elektroniczna" jest sto lat za...
    gdyby nie to że to jedyny wygodny sposób na nieużywanie gotówki w
    Selgrosie...to dawno bym się z nimi pożegnał.

    Pozdr,
    Koala