  • Data: 2009-07-03 18:49:00
    Temat: Re: Sygma Bank daje czadu..!
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    szczurwa wrote:
    > http://www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie
    /magazyn-ekspresu-reporterow/wideo/12052009

    > Kolejny przyczynek do tego, aby w jak najszybszym tempie uchylić
    > przepisy o BTE. A takim "banczkom" odbierać licencję bankową.

    Oni (Sygma Bank) są po prostu jacyś dziwni.

    Mam ich kartę ponieważ jako jedyna jest obsługiwana w SelGros.
    Karta spłacana w terminie, na rachunek podany w wyciągu.
    Potwierdza to ich party line.

    Natomiast zostają naliczone odsetki gdyż wpłatę byli łaskawi
    przeksięgować dzień czy dwa później.

    Przez party line reklamacji złożyć się nie da. Trzeba pisemnie.
    Co przy kwocie karnych odsetek na poziomie 2 złotych zbyt wielkiego,
    ekonomicznego sensu nie ma.

    Jak dla mnie to porażka, nie polecam.

    Piotrek