  • Data: 2013-04-16 15:23:40
    Temat: Re: Sync 5%
    Od: M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Kwi, 13:11, AdIk <a...@x...pl> wrote:
    > Dali już...

    Zależy komu. W marcu opłaciłem (Płacę z Alior Sync) rachunek za
    energię nieco ponad 1000 zł i zwrotu nie ma (a za tę płatność
    skasowali mnie 2 zł prowizji). Jestem dotychczasowym klientem, czyli
    ostatnie zmiany dotyczą mnie dopiero od 1 czerwca. W marcu jakiś tam
    zwrot za inną płatność przyszedł czyli uznali, że warunek
    "wynagrodzenia" spełniam (choć sam sobie przelewam, jako
    przedsiębiorca). Napisałem reklamację, a tymczasem kolejny rachunek
    poszedł jak zwykle przelewem z KK Citi na początku jej okresu
    rozliczeniowego. A może Blue Media (pośrednik w płatnościach online
    dla Energa Obrót) ma jakiś nielubiany przez Synka kod MCC czy jak mu
    tam - da się to jakoś sprawdzić?