  • Data: 2013-11-27 01:42:02
    Temat: Re: Sync: Aktywuj Java Developement Toolkit
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Nov 2013 06:36:15 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

    > Dokładnie o to, co w komunikacie.

    > Ta. Przecież o niej mówi komunikat.

    Więc dla mnie jest całkowicie niezrozumiałe, dlaczego mam aktywować
    wtyczkę, która ma problemy z bezpieczeństwem!
    Logicznie rozumując, jeśli jakaś wtyczka ma problemy z bezpieczeństwem,
    to należy ją raczej usunąć, a nie aktywować!
    Javę aktualizowałem już chyba dziesiątki razy z powodu zagrożeń jakie
    ona stwarza i te aktualizacje nic nie dają, w jakiś czas po każdej
    aktualizacji wyświetla mi się następny komunikat, że moja wersja Javy
    stwarza zagrożenie i musze ją znowu aktualizować.
    Ta zabawa w kotka i myszkę bardzo mi się nie podoba, a bankowi, który na
    swoich stronach transakcyjnych wymaga stwarzającej zagrożenie Javy
    (chyba, że czegoś nie rozumiem), po prostu się dziwię.

    > Gadanie.
    > BTW: na to, by w Google treść komunikatu wrzucić nie wpadłeś?

    Wpadłem. Wszystkie wyświetlane linki prowadzą do mojego pytania.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof