  • Data: 2012-06-27 11:59:02
    Temat: Re: Sync przelewy natychmiastowe - jaka cholera?
    Od: andrzej78 <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 czerwca 2012 00:25:05 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
    > Ja dzisiaj pchnąłem do BGŻO i doszło w miarę szybko.
    > --
    > xbartx

    Ja z kolei mam problem tego typu, że przelew do Polbanku udało mi się wysłać, ale od
    tygodnia nie dotarł na konto. Reklamacja w Syncu złożona w miniony piątek, ponowny
    telefon tej sprawie wczoraj, ale niestety gotówka dalej gdzieś krąży.
    Dobrze że wysłałem tylko niewielką kwotę w celu przetestowania przelewów
    "natychmiastowych".