    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 5 Oct 2012 04:40:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Sync - żenujący poziom informatyka/czki
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Paź, 13:27, Piotr Hołda <p...@g...com> wrote:

    > W przypadku appletów źródło strony Ci nic nie pomoże. Tu mamy do czynienia z dużymi
    ilościami AJAXa i JS. Były już wcześniej na grupie podpowiedzi jak skopiować treść.
    > Mnie też wkurza, że nie mogę skopiować nr rachunku bo klik powoduje przeładowanie
    elementu strony i zaznczenie znika. Trzeba kombinować jak koń pod górę.

    "Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że od 24 października 2012 r. obowiązywać
    będzie nowy "Regulamin obsługi produktów Alior Sync". Poniżej
    przedstawiamy najważniejsze zmiany dotyczące Cashback i karty
    debetowej.

    Z usługi Cashback, polegającej na zwrocie 5% wartości zakupów
    internetowych, wyłączone zostały:

    1. kody MCC: - 4111, określający m.in. usługi transportowe, - 6012,
    określający instytucje finansowe,
    - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
    - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
    - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

    2. płatności "Płacę z Alior Sync" w punktach korzystających z wyżej
    wymienionych kodów MCC.

    Zgodnie z nowymi zapisami maksymalna kwota, dla której naliczany jest
    Cashback, określana będzie dla danego klienta, a nie dla każdego
    rachunku, jak odbywało się to dotychczas.

    Do Regulaminu wprowadzono także informację, że Bank w uzasadnionych
    przypadkach ma prawo wstrzymać wypłatę całości lub części zwrotu w
    ramach usługi Cashback.

    Ponadto dodano zapis, że Bank zamknie nieaktywowaną kartę debetową po
    trzech miesiącach od jej wydania.

    Zmieniony Regulamin, o którym mowa powyżej, znajdą Państwo na stronie
    www.sync.pl.

    W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Wirtualnym
    Oddziałem lub z infolinią Alior Sync pod numerem 19 506."

    "Data operacji:
    17-09-2012
    Typ operacji:
    Obciążenie
    Operacje Rachunku:
    Tytuł płatności:
    Transakcja kartą debetową;obciążenie 8699 LUX 35314369001 PP*1361CODE"

    Nie rozumiem - zadnych problemow spod Opery.