eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSyncowi znudziło się dopłacanie... › Re: Syncowi znudziło się dopłacanie...
  • Data: 2012-10-06 10:25:57
    Temat: Re: Syncowi znudziło się dopłacanie...
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-10-06 01:21, Chris94 pisze:
    > Ja konsultanta słyszałem, ale on mnie nie!
    > Sprzęt sprawny, bo korzystam z ze Skype'a, a po pierwszej nieudanej
    > próbie połączenia z bankiem, na wszelki wypadek Skype'a wyłączyłem, ale
    > niestety nie przyniosło to żadnej poprawy.

    A czy przypadkiem nie masz wejścia mikrofonowego w karcie dźwiękowej do
    której nie masz podłączonego mikrofonu i w np. osobno mikrofon wbudowany
    w kamerkę? Bo może domyślnym w systemie wejściem jest np. te na karcie,
    a w skype ustawiony mikrofon w kamerce i dlatego skype działa, a bakier
    Cię nie słyszy?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1