eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSyncowi znudziło się dopłacanie... › Re: Syncowi znudziło się dopłacanie...
  • Data: 2012-10-06 21:37:10
    Temat: Re: Syncowi znudziło się dopłacanie...
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 06 Oct 2012 10:25:57 +0200, osa napisał(a):

    > W dniu 2012-10-06 01:21, Chris94 pisze:
    >> Ja konsultanta słyszałem, ale on mnie nie!
    >> Sprzęt sprawny, bo korzystam z ze Skype'a, a po pierwszej nieudanej
    >> próbie połączenia z bankiem, na wszelki wypadek Skype'a wyłączyłem, ale
    >> niestety nie przyniosło to żadnej poprawy.
    >
    > A czy przypadkiem nie masz wejścia mikrofonowego w karcie dźwiękowej do
    > której nie masz podłączonego mikrofonu i w np. osobno mikrofon wbudowany
    > w kamerkę? Bo może domyślnym w systemie wejściem jest np. te na karcie,
    > a w skype ustawiony mikrofon w kamerce i dlatego skype działa, a bakier
    > Cię nie słyszy?

    Nie, mam osobny mikrofon, a przez Skype mogę rozmawiać także wtedy, gdy
    kamerka w ogóle nie jest podpięta.
    Przypuszczam, że to jest raczej jakiś problem związany z programem Adobe
    Flash Player.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1