  • Data: 2012-10-31 10:45:45
    Temat: Re: SyneC dwakroć mniej łaskawy niż dawniej...
    Od: Jarosław Kuter <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Oświećcie mnie proszę czy jeszcze warto korzystać z cashbacka w alior
    sync?
    Dodam, że nie zamierzam nacinać banku na jakieś lewe transfery
    pieniędzy. Po prostu chodzi mi o typowe korzystanie z tej karty do
    zakupów w internecie. Z drugiej strony nie chciałbym się zastanawiać
    przy każdej transakcji czy aby na pewno MCC uprawnia do zwrotu. Skąd
    wogóle mam wiedzieć jaki jest mcc skoro przynajmniej w mbanku nie
    wynika to nawet z historii transakcji?

    kuternochal