    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: System Bankier.pl.
    Date: Sat, 23 Oct 2010 12:46:43 +0200

    Endriu wrote:

    > A mógłbyś naprowadzić - bo w/w formuła/wzór to - rozumiem (nie wiem czy
    > dobrze)- sygnała wejścia. A gdzie wyjście ?.

    Te sygnały to sygnały odwrotu. System jest zawsze na rynku. Nie ma
    założonego zysku. Projektant wychodził z założenia, że albo rośnie albo
    spada. Nie ma sytuacji "nie wiem co się dzieje więc będę poza rynkiem".
    System jest symetryczny. Czyli sygnał kupna i sygnał sprzedaży jest oddalony
    o ta samą ilość punktów od otwarcia. Innymi słowy liczysz w/g formuły ilość
    punktów i jeżeli masz pozycję L to od otwarcia danego dnia odejmujesz tę
    ilość punktów i składasz zlecenie na sprzedaj na podwójną ilość kontraktów.
    Przy pozycji S działasz odwrotnie. Operację robisz raz dziennie na otwarciu.
    I to cała maszyna do robienia pieniędzy. Od razu Ci powiem. Nie dasz rady
    handlować tym systemem za liczące się dla Ciebie pieniądze. Od 1.01.2010 do
    ostatniej transakcji, która była 21 bm system zarobił 246 pkt brutto bez
    prowizji.