  • Data: 2010-11-20 16:43:33
    Temat: Re: System Bankier.pl.
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niewykluczone też że są zbieżne, ale ich dalsze rozwinięcie lub Twoje
    > interpretacje, które wypowiadasz na grupie są mocno zwichrowane.

    Kolego Jasiu, od 1992 roku (Nocna Zmiana)....

    http://video.google.com/videoplay?docid=218505841375
    5445485#

    ....uważam że pookrągłostołowa banda idzie w złym kierunku szkodzącym
    interesom Polski.
    Od samego poczatku byłem i jestem dalej przeciwny podpisaniu traktatu
    lisbońskiego, gdyż uważam że idea jednego superpaństwa i jednej waluty to
    wyjątkowo durna idea.

    Wystarczyłby traktat z Schengen, podczas gdy cała ta pookrągłostołowa banda
    z rodowodem WSI pcha mój kraj na skraj bankructwa i ordynarnego dymania nas
    przez szkopów.

    Tych co na nią naganiają uważam albo za zwykłych durniów, albo za sprzedajne
    ....(i tu musiałbym przeklnąć).

    "Polska a waluta euro" - pierwsza debata studentów INP UW i polityków (cz.
    6) (9 minuta filmu) (Poseł PO Michał Szczerba)
    http://www.asme.pl/123249312795126.shtml

    "[...] Dzisiaj już widzimy że nasz południowy sąsiad Słowacja jest w strefie
    Euro i zacznie osiągać poważne korzyści gospodarcze, których niestety
    Polska nie będzie mogła doświadczyć [...]
    [...] Te korzyści gospodarzcze to przedewszystkim wyższy poziom PKB, niższe
    bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"

    Na czele tej bandy naganiaczy stoi byłe środowisko KLD-UW czyli właśnie
    również i środowisko Balcerowicza (również nieudacznika Buzka - byłego TW
    który teraz zasiada w PO) które to obiecywało m.i.n że na skutek
    wielkopomnych reform państwo nasze będzie opływało w dostatek. Jak się
    okazało - co było wcale nietrudne do przewidzenia- reformy te nie dały nic
    bo idea OFE na którtą naganiali prominentni działacze UW typu Janusz
    Lewandowski okazała się byc tylko furtką do wyciągania publicznych
    pieniędzy:

    ROZWÓD Z OFE
    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=861

    "[...] Otóż z tych samych dokładnie podatków, które Minister Finansów będzie
    musiał ściągnąć, żeby wykupić z OFE obligacje, żeby OFE miały na wypłatę
    emerytur. Po prostu przekaże je bez pośrednictwa OFE do FUS! Z punktu
    widzenia emeryta nie zmieni się nic. Wyeliminowany zostanie pośrednik, który
    jedynie zwiększa koszty całej operacji, a który właśnie uznany został ze
    świętego! [...]".

    a reforma administracji okazała się ordynarnmym naprodukowaniem nikomu
    niepotrzebnych stołków urzedniczych - na których zatrudnia się partyjnych
    kolesi.

    Z tym trzeba natychmiast skończyć - bo grozi to katastrofą ekonomiczną jak
    przeżywała niedawno Grecja.
    Ja mówię o tym od samego początku jak tu jestem i nie wiem skąd ci przyszło
    do głowy jakobym "zwichrowanie interpretował"......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/