  • Data: 2023-06-25 03:40:11
    Temat: Re: System w mBanku...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24 cze 2023 o 20:30, Dawid Rutkowski pisze:

    > Ale "co trzeba" z czym?

    I mnie trudno zgadnąć, co miałem na myśli,
    choć nie byłem pijany podczas pisania...

    To już kolejny mój błąd...

    > Pomieszałeś chyba.
    > Poprzednie "konto 360" - 1k wpływu + 1 transakcja
    > (może być blik), inaczej opłata za konto, oraz, jeśli masz, kartę.
    > Obecne "millennium 360" - konto za darmo, a jeśli cgcesz kartę,
    > musisz 5 pyk/mc lub płacić (pierwsze 2 miesiące bezpłatna).

    Pojmuję, że zgubiłem się w ofertach Millennium...

    > Że możesz sobie dziś założyć.
    > "Nie w ofercie" - wycofane ze sprzedaży, ale w TOiP wciąż jest.

    Rozumiem.

    > "Konto 360" (dawnie żony, teraz wspólne) zawraca.
    > "millenium 360" (moje) nie zawraca.

    Pojmuję.

    > Ale załoga i procedury są jakie były.

    Na razie dali po 10%... Od poniedziałku kolejny miesiąc...

    > Polotu?

    Poleciłem matce założenie konta, ale licznik nie drgnął. Pierwsza
    ma uwaga spotkała się z uspokojeniem; druga -- z niedorzecznością;
    trzecia (bądź czwarta) dała bankowi czas (chyba 30 dni) na rozpatrzenie
    reklamacji... Trzecia via WWW, ale w ogóle czwarta, bo jedną złożyłem
    w banku, na papierze...

    Na szczęście papier przyjęła osoba zawierająca (w imieniu banku)
    umowę z moją matką, która pamiętała nas i fakt podania jej kodu
    polecenia... (BTW -- sama poprosiła o ten kod) Po podpisaniu umowy,
    tuż przed odejściem, zapytałem, czy na pewno z poleceniem jest OK
    i otrzymałem potwierdzenie...

    > Jak z mbąkiem i Grekami (czy tam Achajami).

    Nie rozumiem.

    -=-

    Do tego stopnia jestem zadowolony z Velo, że chyba zrezygnuję z Aliora.

    Matka dostała w Velo 1kpln bezpłatnego debetu na pół roku;
    ja dostałem ;) odmowę -- i to dwukrotnie.

    Velo najpierw bierze odsetki za ten debet, później zwraca. Nie wiem,
    jak wygląda oprocentowanie tego na oszczędnościowych (są dwa naraz
    do jednego RORu) kontach Velo. Zlecane via net przelewy wewnętrzne
    są za free, co ułatwia życie.

    Millennium za debet na swym oszczędnym płaci oszczędnie. ;)
    (opłaca się wylewanie na zewnątrz)

    W Aliorze z MegaOszczędnościowego też można za free, ale Velo
    daje 8% a Alior znacznie mniej -- zwłaszcza chyba bez debetówki.

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'