  • Data: 2009-05-26 17:07:58
    Temat: Re: Sytuacja banków w Polsce
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
    news:slrnh1o4qc.mgt.proteus@pl-test.org...
    > On 2009-05-26, donald <d...@k...corporation.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ależ oczywiście. TTST. :-)

    Sadzisz, ze jak sluchasz TVN to juz jestes inteligetny?

    > Dokładnie to samo co Twoje:
    > "i zostac tancerzem baletowym w wieku 50 lat..prawda?"
    > Ale widze, że poza obsesją to jeszcze Ci szwankuje czytanie
    > z kontekstem. :-)

    Polecam mniej TVN to zaczniesz wreszcie rozumiec.
    Sprawa dotyczyla przekretu jaki robi rzad antypolski Po i PiS (aws-uw) ktory
    ludzi traktuje jak smieci.
    I raz im mowi, zostan nauczycielem, strazakiem etc, a pojdziesz na
    wszesniejsza emeryture a tera mowi ty naciagacz jestes - zpierdalaj do 65
    roku zycia, jak nazawc taki rzad? Chyba tylko rzad skurwysynow i zlodzieji.
    Zrezszta wczesniejsze emerytury wprowadzilo PO i PiS ale pod innym szyldem,
    wowczas nazywali sie PC, KLD, ZChN, KPN, UD - cos pominolem to przepraszam.
    Tak czy owak mordy zlodziejskie tdokladnie te same choc tylko szyld
    wymieniony.
    Odpocznij troche od TVN to sam zobaczysz jak robia cie na szaro.
    Naprawde by byc inteligetnym wcale nie trzeba sluchac TVN-u. Powiedzial bym
    raczej wrecz przeciwnie, TVN u sluchaja osoby z trudnosciami logicznego
    wyciagania wnioskow i myusza miec wszystko podane na tacy.