    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Date: Fri, 20 May 2016 15:56:23 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <nhfpq7$a1g$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nhkpj1$35n$1@node1.news.atman.pl> <nhkrhj$55n$1@node1.news.atman.pl>
    <nhmit0$emg$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <nhmtnd$6io$1@node2.news.atman.pl>

    napisał w wiadomości news:nhmtnd$6io$1@node2.news.atman.pl...

    > TK może jednocześnie prowadzić wiele spraw.

    Nie znam się na sądach. Nie wiem czym się różni prowadzenie od orzekania.
    Ale sytuacja w której w sprawach doprowadzonych do końca nie można wydać
    orzeczenia bo wymóg kolejności orzekania jest dla mnie normalna inaczej.

    > Już wyjaśniłem wyżej -- TK do orzekania nie potrzebuje naraz 15 sędziów.

    Nic nie rozumiem. Czyli postulujesz, aby nie czekali na inne sprawy i
    orzekali - czyli łamali tę ustawę którą według Ciebie koniecznie mają
    stosować.

    > Nakłonienie do pracy. :)

    To jest logiczny argument, ale sposób nakłonienia powodujący blokowanie
    ważnych spraw dla nie ważnych jest wylaniem dziecka z kąpielą.
    Nie będę proponował innych sposobów bo się nie znam i nie chce wywoływać
    kolejnych dyskusji.

    > Tak. :) Liczył na to. :)
    > Zastanów się nad sytuacją podobną -- prezydentem jest BKomorowski. :)
    > Sejm szykuje jakąś ustawę, a Bronek mówi w jakiejś knajpie (choćby
    > i na grupach) jakoś tak: ,,uchwalajcie co chcecie, ale jeśli uchwalicie
    > coś, czego JA, Bronek I nie chcę -- to po prostu zawetuję!!! I
    > koniec!!!''. :)

    Takie prawo prezydenta.
    A TK nie może zawetować tylko uznać niekonstytucyjność i skierować do
    poprawki. To nie jest pełnia władzy.
    P.G.