  • Data: 2016-05-28 12:13:48
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Skąd wniosek ze jak ktos inwestował milion to wiedział troche wiecej?
    > Jakos intuicyjnie tak czuje, ze ktos kto ciuła na pierwsze mieszkanie i nie
    > stać go na kredyt w PLN a tu nagle bak magicznie proponuje mu kasew CHF to
    > nawet w warszawie nie kupuje czegos za milion...

    Rozmawiałem kiedyś z człowiekiem, który pracował jako jakiś tam
    "manager" u operatora GSM. Zarobki, z 10 lat temu, ponad 7 kzł/m netto -
    może to nie wielki bogacz, ale o biedzie nie można mówić.
    Kupił "apartament", nie pamiętam już dokładnie - 140 m^2 czy jakoś tak.
    "Naście" kzł/m^2, bo "tak wypada" managerowi, bo inni też tak robili
    itd. Nie pamiętam czy CHF, aczkolwiek szansa jest duża. Pierwsze
    problemy pojawiły się, gdy "trzeba było" wynająć mieszkanie dla matki,
    która miała zajmować się dzieckiem (mieszkała wcześniej poza Warszawą).

    Nie odniosłem wrażenia, czy ten człowiek wiedział więcej niż inni. Ot,
    miał nieco lepiej płatną pracę, większy apetyt, i dostał większy kredyt,
    ale nic więcej.
    --
    Krzysztof Hałasa