    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szatański (BZ WBK KB Santander) wydatki
    Date: Thu, 12 Dec 2013 01:16:52 +0100

    "Ryba" 52a869f0$0$2155$6...@n...neostrada.pl

    > 3 lania
    > płatności w sumie za 300 PLN

    Dzięki.

    -=-

    "Waldek" l893uh$rcv$...@n...news.atman.pl

    > Mnie sie gdzies po łepetynie pląta że podniesli limit na 4 lania
    > i nie są w to wliczane zlecenia stałe
    > - aczkolwiek to akurat chyba nie problem ;)

    Lać można i 3 razy dziennie!
    [albo i 4 razy na dobę]
    Ale ja pytam o wydawanie debetówką, nie o lanie.

    > Cioteczna karta załapała sie jako polecenie zapłaty
    > - tu dzieki piekne jednemu z grupowiczów za podpowiedz :)

    Ja mam niepojęte problemy z realizacja polecenia zapłaty, ale
    od biedy mam to za sobą -- od biedy, bo jedna faktura opiewa
    raptem na 3 grosze. (z różnych powodów płacenie odbywa się
    różnymi drogami, więc dla Santandera zostają resztki)

    > A tak spamersko ... - zakupiwszy Biedronkowy Fon duosmart renomowanej firmy MyPhone
    ? - LOL
    > (za 459 złociszy) z przeznaczneiem dla bliskiego członka rodziny ,
    > tak wiec trafił w moje łapska na testy ;)

    Fajny -- a reklama jeszcze fajniejsza, bo jest net za free,
    co akurat jest już tylko reklamą, bo prawdą jednak nie jest.

    > Musze przyznać, że naprawde nie ma sie specjalnie do czego przyczepic

    Poza bezpłatnym dostępem.

    > Bardzo przyzwoite wykonanie/spasowanie ....
    > co do tzw. płynnosci tez nic nie mam.

    [jasne -- likłid cryształ w displeju, więc i płynność zachowana]

    > Obsługa 2 kart bezproblemowa - tylko jedna (wskazana) działa w 3G - druga w EDGE

    A możesz z obu naraz mieć dostęp do netu?

    > Biedronkowy T-Mobile daje 1 gigusia co mc za free przez rok

    No właśnie -- nowa definicja słowa 'free'.

    > pod warunkiem utrzymania numeru - co kosztuje optymalizując 15 zl/m-c ,

    A co to znaczy -- 'optymalizując'?
    IMO 20 pln na miesiąc -- mowy nie ma o optymalizacji.

    > ale kwote tą mozna przepuscic w całosci na pogaduszki - 19gr /min -> All
    > Fifi tez działa całkiem sprawnie - przy okazji podmieniłem apke

    A może nie Fifi, ale WiFi?

    Wifi to Wireless Fidelity
    Fifi to Fajans Fidelity

    Aby było jasne -- fajans do inaczej pseudoporcelana,
    albo porcelana niskiej próby, czyli wypiekanka/zapiekanka
    porcelanopodobna.

    > 3CXphone

    Uruchamiał się znienacka?

    > na CSipSimple - tak więc domowego VoIP -a

    U jakiego OPa?

    > przybywając na czasowym wygnaniu przechwytuje bez problemu na mobilku.

    W Monsterze VoIP nie dość, że idzie tylnym głośnikiem,
    (co było powodem uszkodzenia mojego słuchu) to na
    dodatek jest po prostu słaby mimo HSPA+.

    Być może aktualizacja OSa Monsterowego by przeniosła
    ten dźwięk na przód -- od września są już 3 aktualizacje...
    Zanim kupiłem -- były chyba 2 a na pewno co najmniej 1...

    I tak oto (liczbą 3) powróciłem na łono tematu...

    [choć myślami memi jestem daleko stąd -- w gabinecie lekarskim,
    gdzie lekarka odsyła mnie na operację chirurgiczna kręgosłupa,
    a na moją sugestię, iż:
    ,,być może warto wcześniej zrobić badanie rezonansem magnetycznym?'',
    odpowiada, że:
    ,,takie badanie jedynie może zaspokoić ciekawość''
    -- aby było jasne, choć mam za sobą 2 badania rezonansowe, żadne
    z nich nie obejmuje tej części kręgosłupa, która wg lekarki
    kwalifikuje mnie do operacji... moja uwaga, iż:
    ,,operacje kręgosłupa są niebezpieczne a w sanatorium przestrzegano
    nas przed takimi operacjami i opowiedziano nam o całkiem młodym
    (lat 36 lub 39 -- już nie pamiętam) człowieku, który przyszedł
    do szpitala o własnych siłach (wprawdzie z bólami, ale jednak
    o własnych siłach) a wyjechał nieczynny, bez czucia w nogach,
    bez trzymania moczu i bez trzymania kału, choć operacja dotyczyła
    dolnych części kręgosłupa, czyli miała być bezpieczna, jako że nie
    dotykała rdzenia kręgowego''
    lekarka uspokoiła się, choć zauważyła, że:
    ,,część lędźwiową i część szyjną kręgosłupa można leczyć
    ćwiczeniami/rehabilitacją, zaś części piersiowej nie
    można -- piersiową można tylko operować''
    a gdy ponawiałem swoją prośbę o skierowanie mnie na badanie rezonansem
    piersiowej części kręgosłupa -- odparła, że
    ,,zajmowałbym jedynie miejsce w kojce komuś, kto naprawdę
    potrzebuje takiego badania''
    oraz dodała, że nawet RTG wykaże to, czego ona szuka -- ale...
    na badanie RTG też mnie nie wysłała, a jedynie obejrzała klisze,
    które miałem przy sobie -- niestety żadna nie obejmowała fotografii ;)
    piersiowej części kręgosłupa a jedynie płuca (tu lekarka zauważyła,
    że prześwietlenia płuc robione są **innym promieniem**) oraz część
    szyjną i część lędźwiową kręgosłupa...

    IMO niezwykle ciekawa_inaczej terapia:
    -- najpierw operacja, po której można zamienić się w kwiat
    (lub inną roślinę)
    -- a dopiero później rezonans magnetyczny,
    bo jednak komuś te badania rezonansem magnetycznym
    są wykonywane, skoro

    [Rydzyk ,,musi co'' ostatnio dostał okrutnie ,,po dupie'' ,
    skoro lekarka usiłuje wysłać mnie na niebezpieczną operację
    (czyli zabić mnie) bez kierowania mnie na badanie, które (jak
    wynika z rozmowy z lekarką z ZUSu) **nie jest żadną łaską**
    w Polsce i jest należne każdemu w razie podejrzenia
    o uszkodzenie kręgosłupa]

    Badania MR mego kręgosłupa były 2 -- jedno badanie szyjnej części
    i jedno badanie części lędźwiowej, natomiast nikt do tej pory nie
    badał rezonansem magnetycznym części piersiowej mego kręgosłupa
    a bóle piersiowej części są (moim zdaniem -- ale ja nie jestem
    lekarzem) co najmniej dziwne/nietypowe, o czym lekarkę poinformowałem
    (opisując te bóle) aby ;) w efekcie dostać odpowiedź taką, że:

    ,,jej zdaniem zbyt mocno wsłuchuję się w siebie i zbyt
    mocno przejmuję się sobą''

    [zbyt mocno -- czyli aż tak mocno, że nie pójdę bez powodu
    na (być może) niepotrzebną operację? -- być może niepotrzebną,
    ale zapewne kosztowaną, choć plnami płaci NFZ, czyli naród,
    a ja płacę swoim zdrowiem lub życiem...]

    zatem 3 badanie byłoby także nawiązaniem do tematu

    [dobrze, że wyraźnie zaznaczam nawiasami, iż jedynie
    głośno rozmyślam -- po co grupowicze mają wiedzieć to,
    jak chętnie wysoko wykształceni (odpowiedzialni!) lekarze
    kierują innych ludzi na śmierć (czy choćby na kalectwo)
    bez przeprowadzania niezbędnych badań; zapewne tuż przed
    samą operacją wykonano by jakieś badania, ale jeśli teraz
    takie badanie nie jest potrzebne a lekarka wątpliwości nie
    ma żadnych -- czy wynik badania wykonanego w ostatniej chwili
    (być może wykonanego pośpiesznie) zostałby wzięty pod uwagę
    przed wykonaniem przygotowywanej operacji?]

    ale czy inni też uznają, że nie odbiegłem zbyt daleko, tylko
    dlatego, że raz za razem ;) piszę o liczbie 3?...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'