  • Data: 2013-07-16 09:39:44
    Temat: Re: Szczurzy interes
    Od: ls <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 lipca 2013 00:34:55 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Czy już wiadomo, jak potoczyły się losy nadrzewnych szczurów?
    > Nie widzę ani orzeszków, ani odpowiedzi z banku.

    Mnie wrocil 1% pensji, ale boje sie tego ruszac, bo poprzednio, jak od razu wylalem
    orzechy, a dziady z BGZ je zabraly, to mialem niedozwolony debet.
    Na reklamacje odpisali - cos bdzurzyli o przejsciowych problemach i ze maja czas na
    zwrot orzechow do 30 dni (!)
    Powiem tak: jak do tej pory z radoscia witalem dary od Baski, to od czasu tej
    niemilej akcji niezbyt lubie BGZ :(
    --
    pozdr.
    ls