eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSzczyt niekompetencji = Multibank KK (dosc dlugie).Re: Szczyt niekompetencji = Multibank KK (dosc dlugie).
  • Reply-To: "janko" <m325@o2._NO__SPAM_.pl>
    From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <u...@4...com>
    <6...@n...onet.pl>
    Subject: Re: Szczyt niekompetencji = Multibank KK (dosc dlugie).
    Date: Sun, 24 Nov 2002 23:09:03 +0100
    Lines: 30
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: 212.76.36.70
    Message-ID: <3...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1038175747 212.76.36.70 (24 Nov 2002 23:09:07 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: mjk
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:214456
    [ ukryj nagłówki ]

    > Juz od jakiegoś czasu bardzo zaostrzyli warunki przyznawania wszelakich
    > kredytów.
    > Mi za każdym razem powtarzano, że zasady są ostre.
    > Niektóre komentarze były śmieszne(delikatnie mówiąc),np: jedna pani do
    > drugiej:studenci nie spłacają dobrze kredytów...ja pracuję a konto
    studenckie
    > mam bo jest tańsze. Gdzie jest różnica między posiadaczem konta Jestem a
    Ja -
    > nie ma.

    Niewątpliwie kryteria powinny być tak dobrane by bronić interesów banku (a
    przez to - pośrednio - także interesów innych klientów). Z drugiej strony KK
    to produkt o charakterze masowym, ponadto rynek jest już chyba nieźle
    zagospodarowany (i to głównie w segmencie 'lepszych klientów').

    Ciekawe, jaka właściwie jest strategia Multi w kwestii KK ('klient
    modelowy'; tworzenie rynku i/lub zabieranie klientów innym bankom, udział w
    rynku, itp) i skąd wzięli wiedzę i doświadczenie do właściwego dopasowania
    np. kryterów przyznawania KK.

    Tak czy siak ja wolę poczekać kilka miesięcy i popatrzeć, co inni piszą o
    eksploatacji KK Multi (a w szczególności o załatwianiu reklamacji :-).

    Nawiasem mówiąc dziwię się, że nikt przy okazji publikowania porównań ofert
    KK nie pokusił się o symulację jakiegoś problemu i nie badał procedury
    reklamacyjnej. Dziennikarze mogą być na to za leniwi... ale mam nadzieję, że
    co mądrzejsi szefowie w bankach robią to przynajmniej w stosunku do własnego
    produktu (oczywiście 'anomimowo').


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1