eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSzukam banku który oferuje karty płatnicze do racunku w EURO bez prowizyjne przy wypłacie z bankomatów za granicą (w EURO)Re: Szukam banku który oferuje karty płatnicze do racunku w EURO bez prowizyjne przy wypłacie z bankomatów za granicą (w EURO)
    From: Stiwi <s...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szukam banku który oferuje karty płatnicze do racunku w EURO bez
    prowizyjne przy wypłacie z bankomatów za granicą (w EURO)
    Date: Tue, 31 May 2011 13:44:45 -0700 (PDT)

    On May 27, 7:27 pm, "M" <m...@w...pl> wrote:
    > Drugim warunkiem jaki musi spełnić bank to jest posiadanie kasy w oddziałach w
    > której mogę wpłacić gotówkę (EURO). Ideałem by było połączenie oferty Multibanku
    > (ma kasy do wpłaty ale nie ma kart płatniczych do rachunków walutowych) z ofertą
    > MBanku (ma bezprowizyjne karty do bankomatów za granicą).
    >
    > pzdr

    Konkurencja jest mala, bo i produkt niszowy, a moge powiedziec ze za
    granica oferta wcale nie jest lepsza (np. by jakis kraj mial bogata
    oferte kart platniczych w walutach obcych). Faktycznie, dobre byloby
    polaczenie o ktorym piszesz, a najlepiej to gdyby Multibank w koncu
    wprowadzil karty walutowe. Rozwiazanie z karta mBanku dobre pod
    warunkiem, ze placimy / wyplacamy w EUR. Kazda inna transakcja w
    walucie innej niz EUR = prowizja 2%, ktorej nie ma np WBK dla swojego
    Mastercarda walutowego. Jednak WBK ma oplate 1.5 EUR od wyplaty z
    bankomatu. Osobiscie uzywam karty z WBK jako ze duzo place w walutach
    innych od EUR i wedlug mnie kursy po jakich rozliczaja sa nie do
    pobicia.