  • Data: 2015-06-06 17:08:54
    Temat: Re: Szukam rodziny i przyjaciół -- czy jakoś tak
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mktb6c$vos$...@n...news.atman.pl

    > Widziałem też nowe promocje EB, ale tylko rzuciłem okiem, bo mnie
    > Sygmowa karta wyprowadziła z równej wagi -- wraz z przeziębieniem.

    Ojej... Poniosło mnie... Oczywiście przepraszam za swoje słowa. Nie
    chciałem urazić Pana Prezydenta Elekta. I nie o to chodzi, że w tym
    państwie bezprawia za obrazę Prezydenta grozi kara więzienia -- po
    prostu szanuję Pana Prezydenta Elekta. Nie Pan Prezydent Elekt
    wyprowadził mnie z równowagi, ale przeziębienie. Głupio jakoś
    wygląda to, co napisałem... Oczywiście mam dość nie Sygmy, ale
    łajdactwa tego państwa, przez które choruję. Niech to państwo
    będzie przeklęte na wieki -- za zabranie mi etatu (mego środowiska
    życia) i za brak wentylacji, której skutkiem są rozsypane kolana, czego
    skutkiem jest uszkodzony kręgosłup, którego nikt i nic już nie naprawi.

    BTW Sygmy -- pieniądze w Sygmie raczej są, skoro są dostępne, choć jakoś dziwnie są.

    przyznany limit 2200 pln
    środki dostępne 1183 pln

    Z tego raczej wynika, że brakuje 17 pln, nie 305,40 pln -- ale te 17 też zastanawia.

    Na wszelki wypadek poczyniłem snapy.

    -=-

    Oczywiście nie mam nic przeciwko temu, że Pan Prezydent Elekt uczestniczył
    we czwartek w nabożeństwach i procesji, przez co nie mógł księgować. Mógł
    IMO księgować wczoraj, czyli w piątek.

    No nic, jakoś to będzie. Może Pan Prezydent Elekt jednak nie naliczy mi odsetek.
    Tak czy siak -- pozostanę wiernym poddanym Pana Prezydenta Elekta, później
    (miejmy taką nadzieję) Pana Prezydenta...

    [na razie nie można niczego złego pisać o Komorowskim, ale za jakiś
    czas popiszę sobie o wywyższeniu jego jaj -- aż do ramion! na razie
    mogę tylko o tym myśleć... zamordyzm to cecha własna Komorowskiego]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'