    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szybkie (1-2 dni) zabezpieczenie oszczędności
    Date: Fri, 3 Jul 2015 09:55:50 +0200

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    >Jakby tak emeryt mieszkał w Polsce, a dostawał emeryturę grecką, to
    >pewnie by tak liczył. Tak normalnie porównanie nie ma jednak
    >większego
    >sensu.
    >Możliwe, że za ogrzewanie w Grecji może trzeba zapłacić mniej, ale
    >inne
    >typowe koszty są wyższe.

    No, z jednej strony powinny byc wyzsze, zeby emeryt nie zyl ponad
    stan, z drugiej - w Grecji to nie wiem, ale wizyta w niemieckim
    sklepie potrafi zdziwic.
    Ceny podobne, czasami nizsze.

    >Teraz, jasne. Ale czy będą je wciąż mieć po tamtych krajach? No nie
    >wiem.

    Niemcy ostatnio chyba nawet mieli nadwyzki budzetowe.
    Wiec jesli cos im grozi, to np bankructwo bankow, ktore zainwestowaly
    w obligacje np Grecji.

    J.