  • Data: 2015-07-02 22:29:11
    Temat: Re: Szybkie (1-2 dni) zabezpieczenie oszczędności
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Powaznie?
    > Srednia emerytura w Polsce to 1666zł, srednia w grecji to prawie 1000
    > euro...

    Jakby tak emeryt mieszkał w Polsce, a dostawał emeryturę grecką, to
    pewnie by tak liczył. Tak normalnie porównanie nie ma jednak większego
    sensu.
    Możliwe, że za ogrzewanie w Grecji może trzeba zapłacić mniej, ale inne
    typowe koszty są wyższe.

    > Jednak troche inaczej, bo maja wiecej przemysłu.

    Trochę, może. Poza tym, czy ja wiem czy więcej (wszyscy)?

    > Francja zgoda.
    > Niemcy? Maja inne przewagi.

    Teraz, jasne. Ale czy będą je wciąż mieć po tamtych krajach? No nie wiem.

    > Kandydujesz na truizm roku?

    Nie wydaje się to truizmem, np. biorąc pod uwagę uwagi o emeryturach.
    --
    Krzysztof Hałasa