    From: "Kamil M" <g...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szybkosc LUKASA ;)
    Date: Mon, 28 Oct 2002 15:19:47 +0100

    "Habier" <m...@i...pl> wrote in message
    news:aph8rp$avi$1@news.onet.pl...
    > hihihi, dostalem odpowiedz od jakiegos pana z Lukas Banku po 13
    dniach!!!!!!
    > Kurcze - super szybko. I w dodatku nie na temat i mocno wymijajaca.
    > Oczywiscie chodzi o poczte w e-koncie.
    >
    > Wy tez tak macie???
    >
    > pzdr
    >
    > Habier

    Tak, ja juz czekam 8 dni, na ostatanie dwa pytania sie nie doczekalem i
    zadzwonilem.
    Beznadzieja, po co dawac ludziom cos co tylko denerwuje ???
    Mogliby by ta poczte wreszcie obslugiwac porzadnie. Coraz wiecej rzeczy
    wkurza mnie w Lukasie.
    Dzis np. pobrano mi oplate za wyplate gotowki w placowce pomimo tego, ze
    bankomat nie dzialal.
    No i oczywiscie ciagle to co mam naprawde na koncie z tym co widze w necie
    rozmija sie powaznie i to z reguly o mniej wiecej dwa dni.
    Pozdrawiam
    Kamil

    P.S.
    ciekawe czy obniza oprocentowanie kredytow w koncie w zwiazku z obnizka
    oprocentowania srodkow