eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSzybkosc dzialania BSKonline? › Re: Szybkosc dzialania BSKonline?
  • Data: 2002-01-30 22:09:36
    Temat: Re: Szybkosc dzialania BSKonline?
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    takze uzywam od samego poczatku istnienia
    w tygodniu loguje sie okolo 10 razy
    i moze z polaczeniem mialem problemy kilka razy
    i winne bylo obciazenie sieci a nie sam system

    Użytkownik "Krzysiek" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3c5801a4$1@news.vogel.pl...
    > Denerwowalo mnie, ze dostanie sie do BSKonline graniczy z cudem,
    przewaznie
    > wszystko konczylo sie na "trwa komunikacja", bywaly jednak dni, ze
    chodzilo
    > to w miare dobrze. Po skierowaniu zapytania do banku dostalem odpowiedz,
    > ktora zamieszczam ponizej. Czy maja racje z tym 128 bitowym szyfrowaniem,
    > skoro raz dziala a raz nie choc mam przegladarke 56 bitowa, mBank dziala
    mi
    > bez zarzutow, a tez szyfrowanie jest 128 bitowe? Co o tym sadzicie?
    > ----------------------------------------
    > pragne poinformowae, i? opisany przez Pana problem z dzia?aniem systemu
    > mo?e bye zwi?zany z brakiem obs?ugi bezpiecznych po??czen w przegl?darce
    > internetowej. Uprzejmie prosze wej?e na g?ownym ekranie przegl?darki w
    > zak?adke "pomoc" i wybrae pozycje "internet explorer-informacje".
    > W tym miejscu, oprocz wersji przegl?darki powinna sie znajdowae informacja
    > o poziomie zabezpieczen, czyli sile szyfrowania. Si?a szyfrowania powinna
    > wynosie 128 bitow.
    > W przypadku ni?szych, przegl?darka nie bedzie obs?ugiwa?a naszej strony,
    ze
    > wzgledu na niski poziom bezpieczenstwa.
    > Je?eli si?a szyfrowania bedzie na ni?szym poziomie ni? 128 bitow, prosze
    > odinstalowae przegl?darke internetow?, a nastepnie zaistalowae j?
    ponownie,
    > wybieraj?c instalacje niestandardow?. Tutaj prosze zaznaczye, jako element
    > do doinstalowania opcje "Microsoft VM" lub w zale?no?ci od wersji
    jezykowej
    > przegl?darki, "Wirtualn? maszyne microsoftu".
    > Mo?e Pan rownie? sprobowae wej?e w zak?adke "narzedzia" a nastepnie w
    > "opcje internetowe", wybrae zak?adke "ogolne" a nastepnie "tymczasowe
    pliki
    > internetowe". Tutaj prosze o wybranie "ustawien" o "przegl?daj". Powinien
    > znajdowae sie tutaj plik bskonline, ktory nale?y usun?e. Nastepnie prosze
    > zrestartowae komputer i ponownie po??czye sie ze stron? internetow?.
    System
    > poprosi o wydanie zgody na ?ci?gniecie pliku z Banku, prosze potwierdzie,
    a
    > przegl?darka powinna zacz?e dzia?ae szybciej.
    > W razie jakichkolwiek k?opotow z tego typu operacj? prosze o
    natychmiastowy
    > kontakt pod nr telefonu HelpLine 0048 32 357 00 10, postaram sie wszystko
    > wyja?nie.
    >
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1