  • Data: 2004-03-24 01:15:31
    Temat: Re: Szybsza spłata kredytu czy inwestycja oszczędności?
    Od: "PMZ" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sorki, ale skoro sie nie znasz, to dlaczego radzisz innym? Lekkie
    przegiecie.

    Zastrzegłem, że piszę wyłącznie zdroworozsądkowo, bez analiz. Pomyślałem, co
    ja bym zrobił w tej sytuacji i zgodnie z tym odpowiedziałem. Ty możesz
    doradzić człowiekowi inaczej - po to napisał na grupę, żeby zebrać różne
    opinie. :-)

    > A wogole to kwadratura kola co piszesz. Jak grac na zywca skoro nie kazesz
    > uzywac do tego celu pieniedzy zarobionych w pracy, ale z gry? Skoro nie
    moge

    To prawda, wyszło nieco nielogicznie, bo pierwsze pieniądze trzeba skądś do
    gry włożyć. Pisałem to wchodząc niejako w sytuację pytającego - ma kredyt i
    zastanawia się, czy w tej sytuacji grać. Niemniej sens miał być taki, że
    jeżeli nie masz nadwyżek i nie jesteś na finansowym luzie (a człowiek z
    kredytem na luzie finansowym raczej nie jest) - nie ryzykuj jeszcze
    bardziej.

    > Nieznajomosc tej tematyki jest wiec o wiele bardziej ryzykowna niz brak
    > wiedzy o naprawie telewizora.

    Gdy się zadłużasz - tak, brak wiedzy jest ryzykowny. W innych przypadkach
    (masz pieniądze, ale nie inwestujesz) to już tutaj ryzyka nie widzę - co
    najwyżej brak zysku :-)

    > I tu sie grubo mylisz. Ja mam wyksztalcenie biologiczne akurat i inwestuje
    > od 6 lat. Zeby inwestowac nie potrzeba studiow konczyc!!!

    A żeby skutecznie inwestować? ;-) Żartuję, oczywiście.

    > Poza tym to ze dzis sie nie znam na hydraulice nie znaczy ze nie moge sie
    > poznac, jesli bede chcial. To samo dot. finansow. Skonczyly sie czasy
    jednego
    > zawodu do emerytury.

    No, z tym dyskutować nie sposób. Sama prawda :-)

    > Szczegolnie, ze chcesz firme rozwijac. Jesli np. zaczniesz eksportowac

    To mi nie grozi, bo to usługi, nie produkcja. Ale dzięki za dobre życzenia
    :-)

    > Trzymaj sie,
    > Karolew

    Pozdrawiam!