  • Data: 2011-09-01 09:52:42
    Temat: Re: Szyderczy mBank
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Sie, 21:46, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > masz już info, że nie wygrałeś, zobacz jakie fajne auto koleś dostał,
    > może następnym razem wygrasz ;-)

    Hehe... to ja proponuje jeszcze bardziej innowacyjne podejscie to tego
    co sie nie stalo...

    1/ nie zalozyles atrakcyjnej lokaty - sprawdz kto zalowyzl najwyzsza
    lokate

    2/ nie wplynal na twoje konto przelew wynagrodzenia - sprawdz komu
    wplynelo najwyzsze wynagrodzenie

    itp ;). Milo byloby dostac informacje o otrzymanej nagrodzie, ale
    slabo wyglada informacja o tym, ze sie nie dostalo. Kojarzy mi sie to
    z jakims audiotele czy innymi konkursami smsowymi, o ktorych co jakis
    czas czyta sie w mediach.

    MK