    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: T65 i mBank
    Date: Sat, 29 Jun 2002 18:30:09 +0200

    Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@a...net> napisał w wiadomości
    news:gbmkfa.qhf.ln@greebo.hell.pl...

    > Możliwe. Ja mam t39, który przyszedł bez żadnych certyfikatów; możliwe,
    > że w nowszych modelach są one instalowane difoltowo (nigdy nie miałam
    > t65 w łapce, więc nie jestem w stanie powiedzieć na 100%).

    Tez mam t39, certyfikaty byly zainstalowane difoltowo. To ja pisalem na
    pl.misc.telefonia.gsm zeby zainstalowac ponownie certyfikaty i ze wystarczy
    usunac tylko GlobalSign CA. Okazalo sie jednak, ze nastepnego dnia po ich
    ponownym zainstalowaniu znowu nie mozna bylo sie zalogowac. Przyznaje sie do
    bledu. Dlatego zwrocilem uwage, ze ten krok nie jest potrzebny.
    Poczatowalismy sobie z kolega Amehatem i sie udalo... ale nie do konca. Po
    wpisaniu hasla i identyfikatora odpowiedz serwera nie miesci sie w limicie
    czasu. Problem tu juz chyba po stronie banku...

    > Dziękuję :-)

    hehe... Asiu, to bylo skierowane do nowych uzytkownikow Ericssonow, lub tych
    ktory po raz pierwszy beda chcieli skorzystac z mbanku/MultiBanku. Doskonale
    wiem, ze Ty dobrze wiesz o tym jak usunac certyfikaty :).

    Pozdrawiam
    Maciej