eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTB - proces przyznawania karty › Re: TB - proces przyznawania karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: pwk <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TB - proces przyznawania karty
    Date: Thu, 23 Aug 2007 08:28:19 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <faj9g9$565$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fai8ap$qov$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dyq41.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1187850569 5317 83.22.128.41 (23 Aug 2007 06:29:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Aug 2007 06:29:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <fai8ap$qov$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:423890
    [ ukryj nagłówki ]

    MK pisze:
    ...
    > Zastanawiam sie nad tym czy karta bedzie odrazu aktywna, czy bedzie
    > trzeba odczekac kilka dni az dokumenty dotra do banku i zostana
    > zweryfikowane. Jesli karta bedzie aktywna i nie bedzie dodatkowej
    > weryfikacji to po co im to zaswiadczenie o zatrudnieniu? Bo tak naprawde
    > karta zostanie wydana na podstawie raportu z BIKu.
    > Przechodzil ktos z Was moze proces aktywacji karty?
    >
    > MK

    Troszkę poza tematem, ale może rozświetli sytuację:

    Karta nie będzie aktywna. TB pracuje w bardzo wolnym tempie. Otwarcie
    rachunku oszczędnościowego w TB trwa 3 tygodnie. Mimo, ze rachunek był
    bez żadnych limitów kredytowych, został uruchomiony po 10 dniach od
    podpisania dokumentów po wielu monitach telefonicznych i reklamacji.

    Tak jak prasa pisze, Polska jest wielkim terenem eksperymentalnym dla
    TB. Eksperyment jednak przerósł moje oczekiwania.
    Poczynając od tego, ze już na początku sam formularz zgłoszeniowy
    zawierał kupę błędów i niedomówień (większość z nich już poprawiono), to
    niestety strona transakcyjna banku zawiera błędy bardzo poważne.
    Najgorsze w tym wszystkim jest jednak to, że TB reaguje bardzo powoli.
    Poczty tzw bezpiecznej od użytkowników nie czyta sie przez parę dni,
    pomimo wpisywania, że sprawa jest pilna i dotyczy bezpieczeństwa strony.
    Cisza. Do tego pracownicy na infolinii jawnie przyznają się do tego, że
    poczta może oczekiwać na przeczytanie przez kilka dni! Są ciągłe
    problemy z oficjalnym adresem mailowym. Pozostaje tylko telefon. Obsługa
    bardzo miła - jak to w Toyocie - ale niekompetentna. Na to samo pytanie
    każdy odpowiada różnie, lub bardzo często "przykro mi, ale nie umiem
    odpowiedzieć panu na to pytanie. Proszę skierować zapytanie droga
    mailową" Z mailami dzieje się, jak już napisałem.

    Niestety trzeba to również potraktować jako eksperyment i raczej
    skorzystać z usług dodatkowego banku, by nie zostać na lodzie.

    Ogólnie ToyotaB stała się bardzo modna i popularna ostatnio - tania,
    powiązana z renomowana marką, gdzieś w tle ma się przekonanie, że będzie
    serwowała najnowsze technologie w tym zakresie....
    Na razie jednak wygląda to blado.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 23.08.07 12:17 swen

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1