  • Data: 2003-02-23 12:17:33
    Temat: Re: TELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> napisał w wiadomości
    news:b35mj5$gk4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > 5. Interfejs internetowy Omegi jest bardzo funkcjonalny

    Hehe... to zeby znalezc mniej funkcjonalny bedziesz musial sie niezle
    natrudzic ;).

    > innych banków, których interfejsy widziałem, np. mam też
    > eMax w mBanku i uważam, że interfejs jest amatorski.

    Hm... moze dla takiego profesjonalisty...

    > 6. Dzięki tokenowi w prosty sposób mogę w sposób bezpieczny
    > robić przelewy gdziekolwiek. Prawdę mowiąc nie wyobrażam
    > sobie fatygowania się za każdym razem z jakimiś zdrapkami
    > czy hasłami jednorazowymi.

    Czyzby tokeny Pekao w ramach wygody dla uzytkownika generowany juz tylko
    jedno haslo? ;)

    > Mam też nadzieję, że kiedyś w końcu Bank wprowadzi karty IKM
    > i wypukłe Visy Business typu charge do tego rachunku. Wówczas
    > to konto będzie dla mnie praktycznie idealne, nawet jeżeli
    > prowizja VB będzie wynosiła 1,5%.

    Faktycznie Twoje wymagania nie sa wygorowane. Ja zlozylem dyspozycje
    zamkniecia rachunku w listopadzie 2001, w kwietniu 2002 moglem ciagle sie
    logowac, a w grudniu 2002 bank przyslal mi listem poleconym informacje, ze
    nie moga zamnac mojego rachunku ;). Do tej pory nie wiem czy zostal
    zamkniety, ale szczerze mowiac juz mnie to nie obchodzi. Ja ze swej strony
    zrobilem wszystko co do mnie nalezalo.

    Maciej