  • Data: 2003-07-09 20:00:42
    Temat: Re: TFI
    Od: "tomekk" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:begq0o$a2m$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja niw mowilem o skarbiec-net konkretnie ale skoro pierwsza wplata jest 5
    > tys to "wydawalo mi sie ze minimalna suma"
    > to tez 5 tys. Tak napewno bylo swego czasu w DWS Akcji plus tylko kwota
    > 20 tys.

    Ale, ale! Robbo 2 i Glenn, ja napisałem, że w Skarbcu Net to się da zrobić.
    Nie mam powodu sądzić, że konsultant mnie okłamał...
    Wparawdzie mój rachunek jeśli chodzi o Skarbiec Net nie zszedł z poziomu
    początkowego, to jednak jestem pewien, że nawet, gdy zostawie tam 500zł to
    nie zrobią mi wykupu.
    A sens ma to taki, że mimo tych obostrzeń (wejściowe 5000, a w GTFI Obl.
    chyba 2500) osoba posiadająca już stosunkowo skromne środki może
    "skomponować" sobie jakiś rozsądny portfel FI. A to przeciez jest bardzo
    istotne. Nawet posiadając te 3000 i możliwość wzięcia "na debet" tych 2000
    na kilka dni można sobie zrobić potrfel z kilku FI, taki, żeby było ok. :-)
    Pozdrawiam
    tomekk

    ps. A swoją drogą to troche bez sensu, że po każdej operacji wysyłają pocztą
    potwierdzenie. Oczywiście to miłe, ale niepotrzebnie robi im koszty,
    zwłaszcza jak ktoś zmienia często portfel...