    From: *ZBIG* <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: TFI ING Parasolowy
    Date: Thu, 6 Jul 2006 13:46:21 +0200

    Dnia Wed, 5 Jul 2006 18:31:50 +0200, Seba napisał(a):

    > Chodzi o to, że po konwersji w zwykłym funduszu dociągają Ci podatek od
    > zysku i dalej pracuje na Ciebie mniejsza kwota (co może mieć znaczenie
    > biorąc pod uwagę siłę procentu składanego)
    > W parasolowym płacisz dopiero przy wypłacie kasy

    Może po prostu nie konwertować?
    Ja mam trochę kaski w różnych funduszach, ale mam nadzieję że nigdy nie
    będę zmuszony ich umarzać. Staram się nigdy nie wpłacać do funduszu zbyt
    dużych kwot, między innymi dlatego żeby nie mieć potem takich dylematów, a
    obroty robię na kontraktach, bo to szybko łatwo i tanio. :)